1-راه ارتباطی فروشگاه با مشتریان از طریق واتساپ ، پیام رسان های سروش و ایتا ، پیامک میباشد.
2-جهت پیگیری زمان تحویل با کد پیگیری مرسوله به قسمت پیگیری کالای ارسالی مراجعه کنید.
3-تمامی سفارشات ارسالی قبل از ارسال کاملا توسط پرسنل تست شده و سپس برای مشتری ارسال میشود.
4-مشتریان گرامی لطفا شخصا اقدام به نصب کالا نفرمایید ، نصب کالا حتما باید توسط افراد متخصص انجام شود.
5-فروشگاه سفیر اسپرت هیچ گونه ضمانتی در قبال نصب کالا نداشته و هرگونه خسارت ، اتصالی و.... در روند نصب کالا کاملا به عهده مشتری میباشد.
6-لطفا جهت هرگونه خدمات پس از فروش ، عودت ، مرجوعی ، تعویضی و ..... ابتدا با پشتیبانی هماهنگ کنید.