.ارسال سفارشات بالای 500 هزار توان رایگان است-
.ارسال رایگان سفارشات توسط شرکت پست صورت میگیرد
.چراغ های اسپرت شامل ارسال رایگان نمیباشد-
.سفیر اسپرت برای ارسال سفارش های خود در شیراز و سایر شهر ها از طریق پست (پیشتاز،سفارشی و ..)و شرکت تیپاکس اقدام می کند-
. مدت زمان تحویل بسته ارسالی به مشتری توسط پست حدودا 72 ساعت بسته به فاصله مقصد و امکان ارائه سرویس توسط پست در مقصدمیباشد
.ارسال توسط تیپاکس حدودا یک الی سه روز کاری تحویل مشتری داده میشود
توجه داشته باشید فروشگاه سفیر اسپرت بعد از تحویل سفارش مشتری به پست و تیپاکس هیچگونه مسئولیتی در قبال مدت زمان تحویل مرسوله، پیگیری
.مرسوله،مفقودی ، خسارات و... ندارد
.بسته بندی محصولات به شکلی که قابل قبول برای ارسال می باشد، توسط فروشگاه به فرم استاندارد انجام می شود و این خود از هزینه ارسال برای مشتریان میکاهد-
سفارشات نهایی ثبت شده قبل از ساعت 10 صبح روزهای کاری، همان روز بسته بندی و برای ارسال تحویل داده می شود. سفارشات ثبت شده بعد از ساعت 10 صبح
.یاروزهای تعطیل، در اولین روز کاری بسته بندی و ارسال خواهد شد
.توجه داشته باشید در ایام تعطیل ارسال و توزیع کالا توسط پست صورت نمیگیرد
.برای مشتریان در سطح شهر شیراز ارسال از طریق پیک موتوری و سریس پرداخت در محل نیز فراهم است که در همان روز ثبت سفارش ارسال خواهد شد-
.در صورتی که نیاز به تحویل کالا در زمان خاصی دارید بعد از سفارش با پشتیبانی زمان تحویل کالا را هماهنگ کنید
. هزینه ارسال سرویس پرداخت در محل رایگان نمیباشد،مشتریان گرامی جهت برخورداری از سرویس ارسال رایگان میبایست مبلغ سفارش خود را بصورت انلاین پرداخت کنند
قوانین ارسال کالا
کاربران می بایست هنگام ثبت نام و سفارش کالای مورد نظر خود، فرم مربوطه را با اطلاعات صحیح و به صورت کامل پر کنند. مسئولیت و عواقب ناشی از ثبت اشتباه اطلاعات شامل ادرس دقیق،کد پستی،شماره تماس،کدملی و تمام اطلاعات مورد نیاز جهت ارسال مرسوله به مقصد ، با خریدار میباشد
خریدار موظف است هنگام دریافت کالا از مامور پست،تیپاکس یا پیک کاملاً آن را بررسی و در صورت مشاهده آثار شکستگی و آسیب دیدگی از قبول آن خودداری کند
.فروشنده مسئولیت شکستگی و یا معیوب بودن ظاهر و بسته کالا را بعد از دریافت کالا توسط خریدار را به عهده نمی گیرد
خریدار موظف است هنگام مراجعه مامور پست،تیپاکس یا پیک در محل مشخص شده در فرم سفارش، برای دریافت کالا حضور داشته باشد و در صورت عدم حضور در محل، ظرف مدت تعیین شده به واحد پستی یا تیپاکس محل سکونت خود مراجعه و جهت دریافت کالا اقدام کند. بدیهی است در صورت عدم حضور خریدار در محل اعلام شده به
هنگام سفارش و برگشت محصول، مسئولیت و هزینه ارسال مجدد با خریدار خواهد بود.
برای سفارش هایی که توسط پیک ارسال می گردد ، پیک متعهد به تحویل سفارش “صرفا” در محل درب ورودی اولیه ساختمان به مشتری می باشد. لذا خریدارانی که در
.مجتمع های مسکونی یا اداری حضور دارند می بایست به درب ورودی ساختمان مراجعه کرده و محصول را تحویل گیرند
در صورتی که خریدار از قبول کالای ارسال شده توسط فروشگاه (به وسیله پست ، تیپاکس یا پیک ) خودداری کند و در صورت مرجوع شدن بسته پستی، به واحد پستی جهت دریافت کالا مراجعه نکند، موظف به پرداخت هزینه ارسال مجدد بوده و فروشگاه سفیر اسپرت هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم رسیدن محصول به دست خریدار ندارد
. مشتری گرامی لطفا ثبت سفارش و خرید خود را با دقت انجام دهید،فروشگاه سفیر اسپرت هیچگونه مسئولیتی در قبال سفارشات اشتباه مشتریان ندارد
کالاهای ارسالی قبل از ارسال تست شده و فروشگاه سفیر اسپرت هیچ گونه ضمانتی در قبال نصب کالا نداشته و خسارات و خرابی ناشی از نصب اشتباه کالا بهده خریدار میباشد